The Circus House to Perform July 2nd at Larimer Lounge for Shady Elders Show

25 Jun

11407010_892071664172399_1796729098635410479_nMake sure you get your tickets for The Shady Elders Show at Larimer Lounge in Denver, Colorado for the July 2nd Shady Elders Show!  The Circus House will be opening!  You can check out music from The Shady Elders here. 

2 Responses to “The Circus House to Perform July 2nd at Larimer Lounge for Shady Elders Show”

  1. tvedtlotte June 25, 2015 at 4:22 pm #

    Reblogged this on tvedtlotte.

    • tvedtlotte July 19, 2015 at 2:21 pm #

      Mornings! Skal bare si i fra at nå til først kommende Tirsdag som kommer reiser jeg natt til Onsdag til SPECIAL OLYMPIC SUMMER GAMES I JUDO ALLER STØRSTE OL DER I USA LOS ANGELES CALIFORNIA BEVERLYHILLS OG HOLLYWOOD!
      HOLD DERE VELDIG GODT JOOOO JEG SKAL VIRKELIG TREFFE SNOOP DOGG! OG JEG LOVER Å KOMME HJEM MED KONSERT BILETTER TIL SNOOP COGG JEG LOVER DET OG NÅ MENER JEG VIRKELIG! STOL PÅ MEG!

      JEG SKAL LOVE DERE AT JEG SKAL KNEKKE BEGGE 1 PLASSENE – BEGGE FINALENE SÅ BARE VENT Å SE FOLKENS! DET BLIR DIREKTE SENDT OG DIREKTE SENDINGFRA USA MED MEG PÅ JUDO MATTA!

      BLIR DET STOR FEIRING OG FEST NÅRJEG KOMMER TILBAKE DA? OG DET FÅR JEG VIRKELIG HÅE PÅ AT DET BLIR!
      IKKE GLEM Å SKRU PÅ TVEN OG SE PÅ MEG PÅ NRK 1 DA?

      MED VENNLIG HILSEN: LOTTE TVEDT!

Leave a Reply

